Valgamaakonna 95. aastapäeva tähistamine. Koostöömängud

VALGAMAA KOOSTÖÖMÄNGUDE JUHEND

OSALEJA MEELESPEA

 

VALGAMAAKONNA 95. AASTAPÄEVA TÄHISTAMINE

 

Ürituse aeg ja koht
09.09 Tõrva (Tõrva avatud noortekeskuse taga, Spordi 1 )
10.09 Valga (Valga Kultuuri- ja Huvialakeskuse parklas, Kesk 1)
11.09 Otepää (Otepää gümnaasiumi ja spordihoone parklas, Koolitare 5)

Kell 14.00 võistkondade registreerimine, instrueerimine, START
Kell 16.00 võistluse lõpp
Kell 16.15 autasustamine ja loosimine

 

Kõigile osalejatele soe kõhutäis ja sünnipäevatort!

 

"Valgamaa koostöömängud 2015" eesmärk – propageerida tervislikke eluviise, pakkuda inimestele teavet ja oskusi tervislikult oma elu elada. Samuti anda võimalus õppida tundma oma kodukanti.

Üritus ei ole spordivõistlus, vaid see on mõnus liikumine igale võistkonnale ettevalmistatud rajal, kus ootavad teda mitmed huvitavad kontrollpunktid. Igas kontrollpunktis on osalejale nutikas ülesanne, mis aitab kaasa teadmiste tõstmisele.
Üritust reklaamitakse meedias ning loome head kuvandit Valgamaast – kui turvalisele maakonnale, kelle elanik on targem, tervem ja elurõõmsam.

ÜLDIST:

1. Igas võistkonnas (s.o võistlustrassi koos läbiv seltskond) on neli liiget.
2. Võistkondi ei pea moodustama kooli, klassi, suguvõsa, soo, usutunnistuse või muu tunnuse järgi.
3. Võistkonnal on nimi ja esindaja.
4. Võistlustrass on võistkonna poolt vabalt valitud marsruut liikumisel stardist finišini, ühest kontrollpunktist teise. Võistlustrassil võib liikuda ainult jalgsi.
5. Võistlustrassil on vajalik teha oma võistkonnast fototõestusi, selleks oleks vaja kas nutiseadet või väikest kaamerat.
6. Valgamaa koostöömängude rada kulgeb linnas ja on umbes 5 km pikk.
7. Võistkondade eelregistreerimine 07.09.2015 Ivi Tigane 766 6122; soovitavalt meilil See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. Registreerimine on vajalik paremaks organiseerimiseks. Liituda saab ka kohapeal!
8. Võistlus seisneb võistlustrassil olevate kontrollpunktide ülesleidmises ja sealt vihje leidmisega.

TULEMUSTE HINDAMINE JA AUTASUSTAMINE:

• Hindamisel võetakse arvesse kontrollpunktidest leitud vihjete õigsust.
• Trassile on pandud kuni 10 kontrollpunkti.
• Paremusjärjestus selgub saadud punktide summeerimise teel. Võidab võistkond, kes on saanud kõige rohkem punkte. Võrdse arvu punktide korral eelistatakse trassi läbimise kiirust.
• Kolm esimest võistkonda saavad autasuks Valgamaa koostöömängude karika.

Korraldustoimkonna nimel

Margus Lepik
maavanem

 

koostoomang2015


Kommentaarid